Do świąt już będzie coraz bliżej -więc dziś świąteczne ciasto-przepis pochodzi z maminego zeszytu jest bardzo stary bo moja mama go piekła i ja

Niby się wydaje że pracy wiele ale tak ogółem mówiąc godzinka zajmuje przygotowanie ciasta, składniki Pierwsza warstwa ciasta to będziie spód składniki to 3 szklanki mąki tortowej 1 margaryna miękka, 3 łyżki cukru 5 żółtek, 3 lyżeczki proszku do pieczenia pieczemy w dużej blaszce 180st 9 0 min przyrządzanie pierwszej warstwy Składniki na ciasto zagnieśćCzytaj dalej „Do świąt już będzie coraz bliżej -więc dziś świąteczne ciasto-przepis pochodzi z maminego zeszytu jest bardzo stary bo moja mama go piekła i ja”

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...