Mięsny placek z warzywami i pieczarkami w cieście francuskim -powstał z tego taki szybki obiad

Przepis znaleziony w starej gazetce .Autora brak ,więc nie wiadomo kto to wymyślił ja w każdym razie pozmieniałam składniki .

składniki

25 dag mięsa zmielonego -ja dałam z indyka

25 dag fileta z kurczaka oczyszczonego i drobno pokrojonego

25 dag pieczarek usmażonych już

1 opakowanie ciasta francuskiego -rozłożyć je i troszkę rozwałkować -przyciąć do wymiarów tortownicy 24 cm ,ja przekroiłam na połowę i wyłożyłam jedną część tortownicy i z 2 częścią tak samo ,jak jest za dużo odkroić żeby było na zakrycie wierzchu ciasta

1 marchewka starta na tarce

1 mała cukinia starta na tarce

2 łyżki sosu sojowego

1 jajko

5 łyżek przecieru pomidorowego

1 łyżka oleju

przyprawy sól ,pieprz zioła, ser parmezan

przygotowanie

Mięso usmażyć na patelni fileta i mielone z przyprawami. Pieczarki wcześniej usmażyć. To co mamy już usmażone dajemy do miski .Do miski dodać marchewkę ,cukinię ,sos sojowy ,i pozostałe składniki można jeszcze dodać ser żółty ,jajko

Tortownicę wcześniej wyłożyć papierem do pieczenia a potem ciastem francuskim wyłożyć do srodka dać mięso zakryć pozostałym ciastem francuskim i posypać parmezanem ,pieczemy w piekarniku nagrzanym 200st 40 min

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...