sernik z krówkami -pewnie niektórzy z was znają już ten przepis ,ja go dopiero poznałam i jest przepyszny

Przepis zaczerpnięty ze strony przepisy.pl

Składniki na ciasto

350 g mąki tortowej

proszek do pieczenia 1 łyżeczka

2 łyżki kakao

2 jajka

125 g cukier kryształ

200 g margaryny Kasia

przygotowanie ciasta

wszystkie składniki wymieszać razem mikserem i odstawić na 20 min do lodówki. Ja miałam  blaszkę 24 x 24 – wyłożyć papierem do pieczenia, na dno formy dajemy połowę ciasta i podpiekamy na 20 minut.

masa serowa

1 wiaderko  sera 1 kg

5 jajek

50 g margaryny

150 g cukier puder

50 g mąki ziemniaczanej

400 g kruchych krówek

przygotowanie masy serowej

Jajka ubić z cukrem dodać biały ser ,margarynę i mąkę , Gdy masa gotowa to dajemy na blaszkę .

 

Na upieczony spód dać gotową masę serową na tym poukładać krówki ,lekko wciskając w ser i posypać pozostałym ciastem .Formę z ciastem wstawić do nagrzanego piekarnika 180 st .piec godzinę a potem obniżyć na 120 st i piec 30 minut .  Piekłam tak jak tu napisane i ciasto było bardzo smaczne nie za słodkie

 

12 myśli w temacie “sernik z krówkami -pewnie niektórzy z was znają już ten przepis ,ja go dopiero poznałam i jest przepyszny

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...