Ciasto palce lizać z wiśniami – przepis akurat dostałam od córki

 

Przepis na ciasto znajdziecie tu poniżej w przepisie murzynek z truskawkami: klik

co prawda powinien być biszkopt ciemny tak jak w przepisie, ale dawno tego ciasta nie piekłam z córką, więc tak na szybko murzynka upiekłam .A masa jest tak jak w przepisie

krem

składniki

3 1/2 serka bieluch

3/4  szklanki cukru  pudru

1 kostka masła

dodatkowe skladniki  wiśnie

przygotowanie

Utrzeć masło z cukrem pudrem dodać serki i dalej ucierać.  Masę włożyć na 30 min do lodówki. Trochę masy należy odłożyć aby posmarować górę ciasta.

Jak mamy upieczone ciasto, to trzeba je przekroić. Pierwsze smarujemy dolną część ciasta i nakładamy 2 część ciasta, smarujemy pozostałym kremem a na to nakładamy  wiśnie leciutko dociskając ,teraz zalewamy je polewą czekoladową.  Ja użyłam kupnej ze sklepu

18 myśli w temacie “Ciasto palce lizać z wiśniami – przepis akurat dostałam od córki

    1. Dorotko ten przepis jest sprawdzony córka dostała od koleżanki i praktycznie mówiąc 2 razy już piekłyśmy ,i żadnej takiej awarii nie było ,ale tak jak pisałam powinien być ćiemny biszkopt zamiast murzynka ,a ciasto polecam bo u mnie w domu to smakosze ciasta więc już większa połowa ciasta znikła

      Polubienie

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...