Ptasie mleczko -tylko 3 składniki są potrzebne

Przepis  mam od mojej mamy, jest on bardzo stary można powiedzieć bo z lat 70  jak go mama otrzymała. A oto składniki

3 galaretki różne smaki – każdą galaretkę rozpuszczamy wedle przepisu na opakowaniu

3 bite śmietany śnieżki

1 opakowanie biszkoptów

blaszka 24 x 24

każdą śnieżkę ubijamy z 3/4 mleka i mieszamy z galaretką jak już zastyga i wylewamy na biszkopty dajemy na 15 minut do lodówki i robimy następną warstwę

Zamiast biszkoptów można upiec biszkopt

Taki jest przepis który mam od mamy

Ja w moim ptasim mleczku użyłam: 1 warstwa 2 galaretki wiśniowe 1 snieżka

2 warstwa 1 galaretka zielona i 1 śnieżka

3 warstwa 2 galaretki bursztynowe o smaku coli i 1 śnieżka

a na spód biszkopty.

 

13 myśli w temacie “Ptasie mleczko -tylko 3 składniki są potrzebne

    1. Tak .1 śnieżka i 3/4 szklanki mleka ubijamy razem ,i tak przy 1 warstwie jeśli chodzi o mleko plus galaretka tężejąca którą trzeba wymieszać ze śnieżką ,przy każdej następnej warstwie powtarzamy tą czynność

      Polubienie

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...