Sernik z ananasem -naszło mnie na sernik ,miałam ananasy i powstał sernik

przepis

spód ciasto kruche przepis na blogu już jest

masa serowa

1 puszka Ananasa odsączyć i pokroić w kostkę

1 wiaderko sera

5 jajek

1 1/2 szklanki cukru kryształu

1 budyn śmietankowy

2 łyżki mąki oraz 1/2 kostki masła

przygotowanie pieczemy w tortownicy

zrobic ciasto kruche na 30 min do lodowki a potem rozwałkować i podpiec w piekarniku 15 min i potem wylać przygotowaną masę serową.

masa serowa przygotowanie

żółtka ubijamy z masłem i cukrem .a potem dodajemy po kolei resztę składników ,wczęsniej ubijamy białka z odrobiną soli .Do sera na końcu dajemy pianę na sztywno ubitą .Delikatnie wymieszać .Pieczemy ok 1 godziny 170st .

N a ciasto można dać kruszonkę ale nie koniecznie

4 myśli w temacie “Sernik z ananasem -naszło mnie na sernik ,miałam ananasy i powstał sernik

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...