Ciasto bez pieczenia -Jagodzianka

tego ciasta można użyć każdych owoców niedużych. Blaszkę użyłam 24 na 24 .Potrzebna jeszcze folia spożywcza do wyłożenia blaszki.

składniki

2 paczki biszkoptów długich

500 g sera białego

250 g serka ricotta

Smietany 300 ml 36 procentowej

1/2 szklanki cukru kryształ

żelatyna

1 łyżka cukru pudru

Borówki ,maliny ,posypka czekoladowa

przygotowanie

żelatynę ok4 łyżki rozpuścić w przegotowanej wodzie .Twaróg utrzeć z serkiem ricottą..potem dodać cukier kryształ.

Śmietanę ubijamy z 1 łyżką cukru pudru .i potem ją dodajemy do masy serowej .Gdy masa serowa jest gotowa na końcu dodajemy żelatynę i borówki tak ok 25 dag ,,borówek można dać mniej aby masa nie była za gęsta.

kolejność

biszkopty na to pierwsza połowa masy

i znów biszkopty druga połowa masy ,na masę posypać borówkami jak nam zostały ,ja miałam końcówkę malin to dodałam i posypałam posypką czekoladową .

6 myśli w temacie “Ciasto bez pieczenia -Jagodzianka

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...