Murzynek ze śliwkami przekładany masą

Miałam troszkę mleka w proszku więc się zastanawiałam jak je zużyć, śliwki mi też zalegają w zamrażalniku więc wpadłam na pomysł upieczenia szybkiego ciasta  murzynka a do tego na wierz poukładać śliwki 🙂

Przepis na murzynka jest na blogu ,więc podam przepis na masę:

1/2 szklanki mleka

1/2 szklanki cukru

1 masło

2 szklanki  mleka w proszku

mleko z cukrem zagotować, a potem wsypujemy mleko w proszku i mieszamy trzepaczką aż masa będzie gęsta. Czekamy aż masa ostygnie i ucieramy z masłem potem przekładamy murzynka . Ciasto szybko się zrobiło i znikło

14 myśli w temacie “Murzynek ze śliwkami przekładany masą

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...