jabłecznik bez pieczenia z masa jogurtowa -wersja fit

Jest to jabłecznik który można zrobić bez pieczenia i upieczony .

wersja pieczona wystarczy upiec biszkopt ,mieć usmażone jabłka i wsypać 2 galaretki wymieszać z jabłkami dać na biszkopt a na to masa jogurtowa ,ciasto na bogato .

Ja zrobiłam bez pieczenia użyłam blaszki 24 na 24 wyłożyłam herbatnikami .

1 kg jabłek obrać ,zetrzeć i usmażyć wsypać 2 galaretki na koniec i wymieszać i masę wyłożyć na herbatniki ,

Na jabłka znów kładziemy herbatniki ,a potem masa jogurtowa.

1 kubek jogurtu greckiego i 2 galaretki .potrzebne

2 galaretki rozpuścić tak jak w przepisie ,jak galaretka zacznie gęstnieć wymieszać z jogurtem i wylać na herbatniki .i mamy ciasto gotowe ,

Kto bardziej słodkie ciasto lubi do jabłek dać więcej cukru ja dałam 1 łyżkę .

2 myśli w temacie “jabłecznik bez pieczenia z masa jogurtowa -wersja fit

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...