królewski przekładaniec -idealny na majowe dni

składniki na biszkopt

6 jajek

3/4 szklanki cukru kryształu

3/4 szklanki mąki tortowej

1/2 szklanki ziemniaczanej

2 łyżeczki proszku do pieczenia

masa jabłkowa

2 kg jabłek obrać zetrzeć na tarce i usmażyć na końcu wsypać 2 galaretki .Wykładamy na upieczony  biszkopt .

masa śmietankowa

500ml śmietany 36 %

4 łyżki cukru pudru

1 opakowanie mascarpone 500  ml.

Śmietanę ubić z cukrem pudrem ,potem dodać serek i wyłożyć na masę jabłkową.

 

Na nałożyć krakersy słone i polewę .

przepis na polewę

Na polewę czekoladową wystarczy roztopić 100 g masła ,dodać do niego 50 g kakao,100 g cukru pudru ,oraz 4 łyżki mleka a następnie dokładnie wymieszać .i dajemy na krakersy

.

9 myśli w temacie “królewski przekładaniec -idealny na majowe dni

  1. Witam,

    Fajny ale nie kompletny przepis?
    1.jak wykonac biszkopt
    2. Na jaka blaszke
    3.w jakiej temperaturze i ile piec biszkopt?
    Pozdr
    M.

    Polubienie

    1. Biszkopt pieczemy w temp 180 st ,a przepis jest przeznaczony na dużą blaszkę .Wykonanie biszkopt już podaje pani Białka ubić na sztywno ,potem dodać cukier i żółtka .Mąkę przesiać i dodać proszek do pieczenia i stopniowo dodajemy do masy jajecznej ,wymieszać drewnianą łyżką .dajemy 2 łyżeczki proszku do pieczenia .Ja piekłam 40 min ,ale każdy piekarnik piecze inaczej .Dziękuje za zwrócenie uwagi na moje niedopatrzenie .

      Polubione przez 1 osoba

    2. Blaszka 26 na 33…pieczemy 170 st .Pieczemy 4o min tak ja piekłam ale każdy piekarnik inaczej piecze .W biszkopcie wystarczy ubić białka dodać cukier ,potem żółtka .Mąkę przesiać i dodać 2 łyżeczki proszku do pieczenia ,dadać do masy jajecznej i mieszać drewnianą łyżka.Dziekuje za zwrócenie uwagi na moje niedopatrzenie .

      Polubienie

Dodaj komentarz

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

brunetkawkuchni

ciasta, ciasteczka i inne przyjemności...